November 20, 2011

20-11-2011 Tabur East

Event nie uncle Zainul yg nk bwat... "jom korg... kite layan bukit jeee... Tabur East" haaa...cambest jee...
so.. pe lagi.. trus gue ajak my tunang n the gang...
malam sabtu trus tido awal laaa... sok uncle cakap pukul 7 tajam dah kene kumpul kat depan Empangan Klang Gates.. huhu~


Jam Pukul 5.30 pagi.. gue bangun terus g mandi... tunggu subuh.. tengok kt luar..ohh... Hujan Rahmat... camne nak naik Tabur East camni... aduihh... anta sms kt uncle.." hujan...sy nak tido ".. trus uncle call ckp die kt s.alam ...mane de hujan niee...tipu²... haishh... so bersiap2 laaa gue, call tunang n suh die bersiap2...

Jam pukul 6.45 pagi... trus g amik Eza n Ina, pahtu amik si Ninie kt Zoo Negara... isk²... nak beli McD Breakfast pom diorg pening nk amik ape...sume dh setel, trus tunggu si Faiz kt BHP Taman Melawati..
lam pukul 7.30 pagi..sampai depan pintu Empangan Klang Gate..diorg sume dah smpai sane..ahhhh...gue lambat...huhuhu~

line up naik Tabur East

  • uncle Zainul
  • abang Yus
  • Faiz 4wd
  • gue
  • guider - Iskandar Kuntum
  • Ina Omar
  • cik Eza
  • Ninie
  • Layna
  • member Layna 1
  • member Layna 2
  • member Layna 3
  • member Layna 4
p/s: sorry...xingat namo mereka²

Kul 8.00 pagi tajam kitorang pom bergerak menuju Tabur East..
Tabur East terletak sebelah kanan Empangan klang Gate. Kalau dari pintu Pagar Empangan Klang Gate tu kita perlu turun tangga ke sungai dan melintasi sungai jke seberang dan ikut paip besar sampai kehujung ada trek masuk


















No comments:

Post a Comment