October 05, 2010

mati kutu

seyes mmg xtaw nk tulis ape..
nk tulis psl cite time kecik², hurm... byk...tp xde idea camne nk olah..
psl idup skrg pom xtaw nk cite camne gak..
haha... boring life ☺

dlu ..aku dak nerd..
org laen msuk tabika@kemas..aku masuk pasti ... gue org bulan beb
masa masuk pasti tue ( PASTI al-Amin, Kijing ) aku mmg xtaw ape name aku bab bese pamili aku pangey name pemes je... "Pian"
last² time cikgu pangey name sorg², name aku je x dimention...hahaha~
 abes je aku graduate sane.. kene anta skolah pondok.. baek kn aku niee..
ohh yeahhh..blaja sane smpai darjah 4 kot...dh lupe .. mmg besh blaja sane..byk mende leh di isi lam dada nie...tajwid, tauhid, akhlak.. n bla..bla lg
madrasah ku.. Darul Taqwa, Batu Enam, KT
pahtu abahku anta masuk skolah goverment lak, katenye suh amik UPSR.. ahakss
so.. blaja lah aku kt SK Marang smpai amik UPSR..still jd dak nerd gaks


bla²: aku rindu sume kwn² aku time skolah rendah dlu...mane korg sume

No comments:

Post a Comment